Blogi — — Miikka

Tiedote: G-Worksin toimitusjohtaja vaihtuu

Yritys on nimennyt uudeksi toimitusjohtajakseen Miikka Venton. Vento aloittaa toimitusjohtajan tehtävässä heti.

Toimitusjohtaja Jarmo Keto siirtyy G-Worksiltä uusiin tehtäviin. Uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu partner Miikka Vento.

Vento siirtyy tehtävään toimittuaan aiemmin myyntijohtajana ja projektipäällikkönä. Vento on lisäksi ollut osa yrityksen johtoryhmää viimeisen kolmen vuoden aikana.

Toimitusjohtajan nimitys astuu voimaan heti.

Vajaan seitsemän vuoden historiansa aikana G-Works on kasvanut merkittävästi muutaman henkilön toimistosta isompiensa haastajaksi. Uuden toimitusjohtajan valinta oli luontainen jatkumo kasvulle.

”Kuusi ja puoli vuotta on pitkä aika johtaa samaa yhtiötä. Tässä ajassa olemme kasvattaneet nollasta kehittyvän ja kasvavan mainostoimiston, joka on tehnyt jokaisena toimintavuonnaan voittoa. Näistä asetelmista on nyt oikea aika lähteä etsimään uusia haasteita. Miikka on toiminut oikeana kätenäni erittäin menestyksekkäästi jo useamman vuoden. Olo on haikea: ikävä tulee niin työkavereita kuin asiakkaitakin. Olen kuitenkin täysin vakuuttunut, että yhtiö jää hyviin käsiin”, Keto kommentoi nimitystä.

G-Works on laajentanut kolmen vuoden aikana palveluitaan ja terävöittänyt osaamistaan.

Vento haluaa pitää kiinni tähän mennessä saavutetusta työstä eikä muuttaa merkittävästi yhtiön strategiaa: ”Visiomme on laittaa asiakkaamme kassakone laulamaan. Tätä visiota olemme toteuttaneet nyt viimeisen kaksi strategiakautta ja se on kantanut hedelmää. Tähän mennessä olemme pystyneet rakentamaan ja vakiinnuttamaan toimistosta vakavasti otettavan yrityksen parin jätkän nyrkkipajan sijaan”.

”Meille on ollut aina tärkeää, että asiakkaamme saavat rahoilleen vastinetta ja että olemme mahdollisimman avoimia. Pyrimme rakentamaan asiakkuuksistamme kumppanuuksia, joissa kommunikaatio on mahdollisimman avointa molempiin suuntiin”, Vento jatkaa.

G-Works arvioi kuluvan vuoden liikevaihdon olevan noin 600 000 euron luokkaa ja tuloksen pysyvän edelleen voitollisena. Viime vuonna G-Worksin liikevaihto oli 469 000 euroa ja liiketoiminnan tulos 43 000 euroa.

Toimitusjohtajaksi nouseva Vento haluaa panostaa yrityksen jatkuvuuteen. ”Tähtäämme kestävään kasvuun. Tällä hetkellä fokuksemme siirtyy henkilöstön kehittämiseen ja toimintaprosessiemme hiomiseen huippuunsa. Henkilöstö on meille kaikki kaikessa ja siksi panostamme erityisesti heidän työviihtyvyyteen. Firma ei ole mitään ilman henkistä pääomaansa tai asiakkaitaan. Nämä ovat keskiössä myös tulevaisuudessa.”

G-Works on helsinkiläinen itsenäinen mainostoimisto, joka palvelee asiakkaitaan digitaalisella kärjellä, perinteitä kunnioittaen. G-Worksin asiakkaita ovat mm. Saimaan Juomatehdas, Celia, Boco IP, Kansallismuseo sekä Espoon kaupunki.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Miikka Vento
miikka@nullg.works

Miikka Vento Toimitusjohtaja, partner

Toimitusjohtajan rooli pienessä yrityksessä on moninainen. Miikka luotsaa G-Worksiä mainonnan maailmassa, tehden välillä itsekin copywriterin ja plannerin töitä.